Sheltered
Sheltered is a deep and emotional survival management game. You take on the role of protecting four family members who, after a global apocalypse, have found their way to a deserted shelter.
Sheltered starts off brilliantly, hooking you with the immediate and pressing needs of a family seeking sanctuary against the perils of its post-apocalyptic world, but there's not enough content to reward prolonged play. Once your vault has been fully upgraded, the experience becomes bland and meaningless, veering dangerously close to authenticity of the undesirable sort.