Shoulders of Giants: Ultimate
Meet other players, discuss strategy, and follow along with development on the Shoulders of Giants Discord server!
The forces of Entropy are spreading chaos through the stars, corrupting living planets and urging on the heat death of the universe. Led by the psychic Owl, one scrappy team of space survivors are fighting to restore the balance. A mysterious mech! A sharpshooting amphibian! Together they must cut through waves of enemies and restore light and life to the galaxy!
Best friend mode: It’s dangerous to go alone! Play solo, or team up with a friend, each taking control of either the frog or the robot.
Army of Four: Battle the forces of entropy in four-player online co-op. Is your teamwork strong enough to survive?
Grow as you go: Experience quick bursts of roguelike joy, as you explore, grow, and become gloriously overpowered on a never ending ride of randomized levels.
A Galaxy Far Away: Shoot ‘n’ slash your way through explosively colourful planets, restoring life and light to the shattered worlds as you fight.