Design your own units. Balance their speed, power, and toughness to suit your current tactical needs.
Seven factions to choose from, each with its own artificial intelligence model that creates a very suggestive feeling that you’re up against real people. Each faction has its own agenda, each leader a final goal. You must play to each strength and exploit each hidden weakness in your quest to rule the future.