Rethink how you rule with the Civilization VI: Leader Pass! Discover new paths to world domination with 18 new leader selections. New content is available free for current and new owners of Civilization VI Anthology.
Return to rule with the Civilization VI: Leader Pass* and build the greatest empire in history with a huge roster of new and familiar faces. Throughout 6 DLCs that are scheduled for release between November 2022 - March 2023**, we will feature 12 leaders brand new to Civilization VI and 6 new takes on classic Civilization leaders.
The Leader Pass encourages you to break out of your comfort zone with new approaches to diplomacy, war, expansion, and more. Each leader arrives with a suite of surprising new or updated abilities alongside inventive new agendas that'll change the way you play over five exciting months of world domination.
The six-part Leader Pass is included at no extra charge for new and existing owners of the Civilization VI Anthology on Epic.