Sidecar Evolution 2024 is the first release aiming to capture the evolution of sidecars in the Engine Evolution franchise. The world of sidecars expands, featuring more interesting racing venues, new balancing challenges, and much more! Introducing this much content will bring a whole new set of challenges to tackle at the Early Access phase.