Sim City 3000 Unlimited brings you the classic strategy gaming of Sim City 3000 with all-new scenarios that open up a whole world of city planning and building possibilities! The thrill of the classic Sim City 3000 are here again!
Re-create cities from around the globe with hundreds of new buildings. Reunify East and West Berlin in one of 13 scenarios. Spruce up your city with over 95 world landmarks.
With SimCity 3000 Unlimited, you get all the great features of the original SimCity 3000 plus much more.
Unleash 4 new disasters, including an unforgiving whirlpool and plummeting space junk. Expand your SimCities with 2 new building sets from Asia and Europe.
Create unique masterpieces for your metropolis with the Building Architect Plus tool. Play 13 challenging scenarios, or make your own with the SimCity Scenario Creator.