Skull and Bones
Experience fast, tactical, and explosive ship-to-ship battles built around positioning, timing, and powerful weapon loadouts.
Command a variety of unique ship classes – each with distinct roles, perks, and strengths. Customize your vessel to reflect your strategy and playstyle.
Join forces with fellow captains to form a fleet of up to 20 players to take on challenging world events, fortified settlements, and pirate hunters.
Face new threats and mythical encounters as the world continuously expands with regular content updates.
Navigate through a richly realized Indian Ocean with dynamic weather, turbulent waters, hostile factions, roaming threats, and opportunities for high-risk, high-reward encounters.