Sky Fleet
Take to the skies as part of the Sky Fleet, defend sacred floating islands, build strong bases and towers to protect their resources, as well as shoot down waves of rogue drones trying to strip-mine them!
Take your blimp, go up there, and start blastin’ before it really balloons into an all-out war!
You won't fight alone. Our engineers will follow your blimp force into the clouds, to establish a bridgehead against the drone menace and protect the ecosystem of our floating legacy.
The enemy will not stand, er, float idly by. These islands carry a wealth of resources that will supercharge the enemy drone production. We can’t let that happen!
Once your team's blimps are bristling with lethal weapons,take the fight to the enemy. Destroy them all and let the scrappers sort them out!