The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition
Winner of more than 200 Game of the Year Awards, The Elder Scrolls V: Skyrim celebrates 10 years of adventuring in stunning detail.
Skyrim reimagines and revolutionizes the open-world fantasy epic, bringing to life a complete virtual world open for you to explore any way you choose.
Play any type of character you can imagine, and do whatever you want; the legendary freedom of choice, storytelling, and adventure of The Elder Scrolls is realized like never before.
Battle ancient dragons like you’ve never seen. As Dragonborn, learn their secrets and harness their power for yourself.