Slain: Back From Hell
You control the fate of Bathoryn, a doomed hero in a Gothic world, who seeks to liberate six cursed realms from six deadly overlords.
He must battle his way through this blighted land, packed with gruesome pixel art foes before ascending (or descending) into a stronghold, all the while defeating fiendish traps and vile monsters alike.
At the heart of every domain Bathoryn will confront a mighty foe - defeat it and his quest continues to its ultimate destiny. Fail, and you’ll die gruesomely – mauled by werewolves, disintegrated by floating monstrosities and more.
There are 3 key areas to be mastered in order to vanquish Slain: Back from Hell.
Accompanied by the heavy metal visuals is an even heavier metal soundtrack recorded by Curt Victor Bryant (formally of Celtic Frost).