Slender Threads
In this paranormal point-and-click adventure, a traveling salesman races to stop a string of horrific deaths in a quiet seaside town—before he’s next.
While wandering an unfamiliar town, Harvey Green follows a string of paranormal events to a grim realization: his recurring nightmare may foretell an inescapable fate.
In this point-and-click thriller adventure, guide Harvey through the peculiar streets, shops, and surroundings of Villa Ventana as he seeks to prevent his visions from becoming reality.