Sliding Bears
Get ready to slip, slide, and collide iin this chaotic, fun-filled arcade experience! Sliding Bears brings you the wacky world of adorable bears battling it out on an icy rink.
The polar bear cubs have come out to play and they have decided to have fun on the ice with a single objective in mind: be the last one standing!