Slime Rancher: Secret Style Pack
“Secret styles” are a brand new type of 7Zee tech which allows you to give your slimes a fresh, new look! Search for special treasure pods throughout the Far, Far Range and discover each slime’s unique secret style.
Once you discover a slime’s secret style hidden in secret locations throughout the world, you will be able to re-style every slime of that type whenever you choose!