Slime Rancher 2
Continue the adventures of Beatrix LeBeau as she journeys across the Slime Sea to Rainbow Island, a land brimming with ancient mysteries, and bursting with wiggly, new slimes to wrangle in this sequel to the smash-hit, Slime Rancher.
Continue the slime ranching adventures of Beatrix LeBeau as she journeys to a mysterious rainbow-hued island.
Collect slimes never seen before on the Far, Far Range, like the bouncy cotton slime or the aquatic angler slime.
Earn newbucks from slime plorts and collect resources on Rainbow Island to upgrade your vacpack, build new gadgets, and expand your conservatory.