Snowrunner - Anniversary DLC
Celebrate SnowRunner’s first anniversary with the Anniversary DLC and receive two new trucks for free! The CAT 681 and International HX 520 give you all new options for adventuring across the harsh landscapes of SnowRunner, and look good doing it.
The CAT 681 is a robust, all-terrain heavyweight with plenty of storage space and the power to make it across even the harshest of maps. With a sturdy construction it’s less prone to breakage than other trucks.
The International HX 520 can attach to any number of large trailers and is perfect for hauling cargo across the most intense terrain. It joins a fleet of more than 40 others in giving you every option for conquering the wilderness.