SnowRunner - Clasico Pack
Tear up the frontier with the Clasico Pack, granting you a new vehicle, the ferocious Chevrolet Apache 6x6, and its blazing blue alternate skin.
This classic six-wheeled pickup can conquer all kinds of dangerous terrain, excelling at deep mud and water thanks to its unique weight distribution and sizeable fuel tank.