SnowRunner - Kenworth Dual Pack
The Kenworth Dual Pack brings two new Kenworth trucks to your SnowRunner garage - the Highway-class T880 and the Heavy Duty-class C500 - as well as one vinyl wrap for each. This DLC is not included in the Year 1, Year 2, Year 3 or Year 4 Passes.
As a Highway truck, the Kenworth T880 benefits from exceptional range thanks to a wide choice of engine options, allowing it great fuel consumption and speed on roads. It also comes with permanent differential lock and has access to high suspensions.
The Heavy Duty Kenworth C500 shines with great maneuverability and great traversal capabilities in off-road environments, making it a very reliable and comfortable heavy hauler for your toughest assignments, despite only having access to stock suspensions.
The Kenworth Dual Pack also comes with two unique sideboards specifically fitted for the T880 and C500 frames, with respectively 3 and 2 cargo slots.