SnowRunner - Mack Dual Pack
As a Highway truck, the Mack TerraPro shines with its exceptional power-to-weight ratio letting you maximize cargo without compromising on power for when slopes get steep. The TerraPro also comes with built-in, always-on differential lock.
The Heavy Duty Mack Pinnacle comes in as one of the best Heavy Duty trucks thanks to its superior fuel capacity and switchable differential lock granting it great range and agility for its class. It can also be fitted with an exclusive log trailer and crane, making it the perfect ally for your long range logging contracts, no matter how far from the nearest road.