SnowRunner - Season 18: Patch & Power
Help the Mexican state of Chiapas complete the construction of a brand new geothermal power plant after a recent bout of tropical storms left the region in chaos. Trek across 2 exciting new jungle maps aboard two new powerful and versatile trucks!
Two new vehicles: the Mercer R230, an Offroad-class cargo hauler with great maneuverability and crawler suspension giving it a unique role in the SnowRunner garage, and the HIB Billert M816, a Highway-class truck with a unique combination of speed and low fuel consumption, making it a formidable long-range specialist.
New activities: Assist local authorities in setting up a brand new geothermal power plant in the heart of Mexico! The National Energy Commission needs your help to finalize the construction of a new sustainable power plant. Start with strengthening the coastline to prevent flooding, restore what can be and dismantle what cannot. Once the groundwork is laid, connect the various stations into an active network!
Season 18: Patch & Power is included in the Year 5 Pass. Requires the base game SnowRunner to run.