Snowrunner - Season 4: New Frontiers
Elevate your SnowRunner experience to new heights with the New Frontiers expansion, the game’s biggest and most ambitious addition, and the last installment of the Year 1 Pass.
Rebuild roads, fuel lines, and various buildings to bring an old soviet rocket launchpad back to life in Amur Oblast, a huge new winter region with four 4km² maps. Using powerful new vehicles, haul the massive rocket to the launch pad yourself.
The New Frontiers expansion is available as part of the Year 1 Pass and Premium Edition, or as a standalone purchase.