Solaris FPS
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Solaris FPS is a first-person shooter with fast-paced movement and unique character abilities.