Somerville
Immerse yourself in a hand-crafted narrative experience set across a vivid rural landscape. Navigate your way through the perilous terrain ahead of you to unravel the mysteries of Earth's visitors.
Jumpship is an independent game studio founded around an original IP by Chris Olsen built in collaboration with ex-CEO and co-founder of Playdead, Dino Patti. Our commitment is to deliver unique experiences that treat people with respect and help expand the definitions of interactive media.