Song of Nunu: A League of Legends Story
Play as Nunu, a young boy searching for his mother with the help of his best friend, Willump. United by their endless imagination and shared love of snowball fights, the two will have to work together to navigate the Freljord, saving it—and each other—from the danger that lies within.
Hike, climb, and sled your way across the Freljord, a frostbitten land full of harsh blizzards, ferocious wolves… and enchantment. Use your head to progress through the frozen landscape and uncover what secrets lie hidden beneath the ice.
Meet the powerful League of Legends champions of the Freljord, including Braum, Ornn, Volibear, and Lissandra—whose twisted magic threatens to bury the world in Dark Ice.