Sorry We're Closed
Sorry We're Closed is a story-driven survival horror game about demons, angels and what happens when both sides collide. A mix of fixed-camera exploration and arcade-style shooting where Michelle must use her Third Eye to see between worlds, uncover secrets and solve puzzles.
Sorry We're Closed is a fusion of nostalgic survival horror with a new perspective on combat, combining atmospheric environments with fixed-camera angles and the thrill of arcade-style first person shooting. Collect items and manage resources to help Michelle survive. Optional tank controls are available for those who enjoy the classic survival horror experience.
Sorry We're Closed is a nostalgic, single-player survival horror game. Enjoy atmospheric environments driven by classic fixed camera angles and the thrill of arcade-style first person combat. Enter the perilous demon world, collecting items and managing your resources to stay alive.
Follow the final days of Michelle as she battles to break the curse placed on her by a powerful archdemon looking for love. Help (or hinder!) the lives of the curious residents in Michelle’s bustling London borough as she pursues freedom from her own untimely demise.
With multiple endings to discover, influence Michelle’s fate as the choices you make will open new opportunities to avoid or embrace the allure of the archdemon. Is there a right or a wrong? The more Michelle meddles, the more the lives of those around her change too. She’s not the only one whose fate can change.
If Michelle can brave the demon world, and keep her Hellhound pistol loaded, she might find a way to reclaim her destiny.