Souldiers
Game Overview
While out fighting for the glory of their kingdom, you and your fellow soldiers are whisked away to Terragaya, a mystical land on the fringes of the afterlife. Your task is to locate the Guardian and move on to the next world. The hitch? You and your compatriots never actually died.
Battle your way to the heart of the mystery: Outwit cunning enemies, solve nefarious puzzles, upgrade your character, and explore every corner of a dazzling, intricate 16-bit world. Souldiers is a handcrafted retro epic for the ages.