Soulstone Survivors: Supporter Pack
The Corrupted Supporter Pack is a special DLC for those who love Soulstone Survivors and wish to support its ongoing development. This pack introduces Corrupted Skins for all 22 Void Hunters, revealing a dark and twisted version of those who once stood firm against the void.
Witness what could have been—their forms warped by the abyss, their power both terrifying and awe-inspiring. Though they have fallen, their strength remains undeniable.
By purchasing this DLC, you are not only unlocking these haunting new skins but also directly supporting the continued evolution of Soulstone Survivors. Thank you for standing with us on this journey, and may your hunts be ever relentless!