Bring The Crunch - DLC
An idyllic summer at Lake Tardicaca turns into a nightmare when the camp counselors go missing. Team up with FastPass, Doctor Timothy, Professor Chaos, and a new member, Mintberry Crunch, and embrace the new “Final Girl” class to save summer camp.
An idyllic summer at Lake Tardicaca turns into a nightmare when the camp counselors go missing. Team up with FastPass, Dr. Timothy, Professor Chaos, and a new member, Mintberry Crunch to save summer camp. Embrace the new “Final Girl” class and overcome the odds to survive.
NEW BUDDY – MINT-BERRY CRUNCH - Bradley Biggle, AKA Gok-zarah, arrives from his planet with the power of mint and berries.
NEW FINAL GIRL CLASS - There’s always one girl that survives every scary movie. This new class embodies that guile and resilience.