From Dusk Till Casa Bonita - DLC
Mysterion’s sister is in trouble. She’s fallen in with the Vamp Kids and they’re threatening to turn her into one of them. The brood of vampires has descended on Cartman’s favorite restaurant, Casa Bonita.
AN ALL-NEW STORY – Explore new areas and fight new enemies in another authentic adventure from Trey Parker and Matt Stone.
A NEW BUDDY – Who better to fight the Vamp Kids than a Goth? Enlist the help of Henrietta Biggle and use her occult powers.
A NEW CLASS – Turn to darkness to fight darkness. Use the new Netherborn class with three new powers and a new ultimate.