Space Punks FAQ
You smashed, thrashed and snatched your way through Early Access and dropped badass feedback every step of the way that’s shaped Hoardspace into what it is (and what it’s going to be!)
We couldn’t have got here without you, scoundrel. But the rides only just started – better strap yourself in.
Space Punks became free-to-play meaning even more fortune-hunters now have the chance to dive in and chase that sweet, sweet galactic glory. Grab your space buddies and gear up.
You’re also able to sink your teeth into a host of new features and content - and for a sneak peek at what’s to come, keep those eyes peeled for more explosive updates on our social channels or our official website!
Truth is, we’re not certain yet. We’ll be in Open Beta for as long as we need to be – rest assured, your thoughts and suggestions will be critical every step of the way. So keep them coming in our official Discord!
It's as easy as one, two, three – Space Punks is free to play, so all you need is to create an Epic account and install the client through the Epic Games launcher.
We're cramming the game full of content with regular updates. If any red-hot issues rear their pesky heads, we'll squash them with patches.
Since the packs aren't stackable, to avoid a headache, be sure to pick up a Splendor pack if you think you'll eventually want those extras!