Space Punks Founders Pack: Swag Edition
Hit the ground running. Unlock all 4 characters, a load of exclusive items (including a sweet cape and funky emotes) and the Season 1 Battle Pass!
Get a head start on the other misfits with the Swag Pack. Includes entry into Early Access, all 4 characters, Season 1 Battle Pass and exclusive items. Available only in Early Access!
And swords. And grenades. And assorted gadgets that really are very good at making things go BOOM. There’s an awful lot of ass asking to be kicked across the galaxy, and luckily you’ve got the boots, the tools and the appropriately agitative personality traits needed to do the kicking.
Space is a noisy place (metaphorically – it’s actually a deadly, soundless vacuum) so if you’re gonna make yourself (metaphorically) heard, you’ve gotta be the (metaphorical) loudest. Blast more, earn more, loot more – big guns and big cash energy means even bigger (literal) galactic renown for your rambunctious rebel crew as you (literally) plunder planet after planet after planet.
More scoundrels in your squad equals more guns, and more guns means more stuff getting smoked, plus an all-round pleasingly higher level of general carnage. The bigger the explosions, the greater the fame and fortune – that’s just how things are out there in the interstellar community! With trigger-happy misfits covering your back, you’re going places, kid.