Space Punks
Space Punks is a free-to-play online co-op ARPG that will see you shootin' and lootin' your way across the galaxy. Team up with three misfits to lay siege to hordes of alien scumbags, harvest their loot and become the ultimate galactic badass.
There’s a lot of ass to be kicked across the galaxy, and with the Crafton 20000 you’ll have the right tools to do the kicking.
Space is a noisy place, so if you’re gonna make yourself heard, you’ve gotta be the loudest. Blast more, earn more, loot more – big guns and big cash energy means even bigger galactic power for your rebel crew as you plunder planet after planet. Work hard (and play hard!) and you’ll face the biggest test of all: the Crack – a hellish nightmare that only the gruffest grifter could possibly hope to survive.
More scoundrels in your squad means more guns and more stuff getting smoked. And the bigger the explosions, the greater the fame and fortune. With trigger-happy misfits covering your back, you’re going places, kid.