Spaceman Defender
A new space shooter arcade game is here—and the Little Spaceman Dudes need you. Aliens are sweeping in with Alien Abductors and UFOs, and it’s your job to keep the abductions from happening.
Blast through wave after wave in fast-paced, ’80s-inspired action across 50 challenging levels. Protect the Little Spaceman Dudes as the screen fills up, push your score higher with every save, and hold the line when the pressure spikes.