Special Agent Training
6 types of weapons, guns are to click to fire bullets, submachine guns hold down and shoot continuously; The grenade is held down for 1 second to release the throw, and the faster it is released, the closer it is thrown.
's damage is maximum, and it's easy to inflict instant kills, with grenades and pistols being minimal. Both bullets and grenades are unlimited and can be used as much as you want.
It's a different experience again. If you choose Observer Mode, you can enjoy other players performing.
6. The player is in observer mode, J, and the camera follows the other person. L, the perspective follows your side. Letter I, angle of view switching. WSAD, Navigation. QE, lifting.
Gamepads
The game supports gamepad operation of characters, but does not support UI operation.
Handle arrow keys left = J, handle arrow keys right = L, handle arrow keys = letter I.