Spellbreak
Spellbreak is a multiplayer action-spellcasting game where you unleash your inner battlemage. Master elemental magic to fit your playstyle and cast powerful spell combinations to dominate other players across the Hollow Lands.
JOIN US ON DISCORD!Be the first to get new information! Join the conversation and talk with other fans and the developers!
Choose a class: Frostborn, Conduit, Pyromancer, Toxicologist, Stoneshaper, or Tempest. Each has its own playstyle, which you can customize with talents as you grow in power. Which will you master?
Explore the map and find tactical advantages to outplay your opponents. Discover hidden chests that contain magical runes and game-changing equipment. These items give you the ability to fly, teleport, control time, become invisible, and more.
The fractured battleground of the Hollow Lands is just the beginning of your adventure in the greater world of Primdal. New chapter updates will reveal more of the deep, rich lore behind this powerful place and its people.
Form a party of powerful battlemages and vanquish other players to stand victorious in this unique battle royale! Future updates will unlock exciting new game modes.