The game features 20 tracks and 4 cars with 7 original music tracks. Fully playable Arcade mode.
Current release schedule plans to update the game once a month. Critical issues will be addressed with hotfixes should they arise however.
Yes, please do! There is a dedicated Discord server for SPGP, an access link (QR code) is provided within the game.