Spider Fox
Spider Fox is a single player game about a Mad Scientist who has combined all animals throughout the land. The last animal combined was a spider and a fox. The fox had so much love that the webs of the spider could cure the animals. Spider Fox must now save all animals throughout the land and stop the Mad Scientist.