Star Stable Online
Star Stable is an exciting online game where adventures are waiting to be explored from horseback. With over 6000 quests and 300 unique horses, Star Stable gathers a global community of millions of players with one thing in common: horses.
Welcome to Jorvik, a beautiful island full of endless adventure! Together with your very own horse, you become part of a magical story and can explore a fabulous open world from the saddle.
The island of Jorvik is home to all kinds of beautiful horses. From super-realistic Arabians, Friesians, and Paso Finos to spectacular magical steeds, there are over 50 breeds to choose from, with more to come!
There are thousands of thrilling quests and lots of intriguing characters waiting for you in the magical online world of Jorvik. Get your role-play on and solve the quests to level up your player avatar!
Ride, train and care for your very own horse. As you become a more experienced rider, you can buy more horses and choose from a variety of breeds. In Jorvik, you can have as many four-legged friends as you like!
There are always new things to discover in Star Stable Online. Meet up with your friends and ride together, chat or challenge each other in one of the island's many competitions. Or why not start your own riding club?
Clothes, accessories, bridles, leg wraps, blankets, saddlebags, bows… It's up to you! In Star Stable Online, you can have endless fun styling your player avatar and of course, all of your horses.
Star Stable is free to try and play up to level 5. To experience all of Jorvik and access all the game's features and adventures, you can become a Star Rider with a one-off payment. Star Riders can access thousands of member-only quests, choose from multiple unique horse breeds, enjoy events and festivals, collect Star Rider Exclusive clothes and gear, hang out with old and new friends, and more.