Star Wars Outlaws: A Pirate's Fortune DLC
In Star Wars Outlaws: A Pirate's Fortune, keep exploring the world of Star Wars Outlaws with an all-new story, quests, and areas to discover.
The Trailblazer’s reputation precedes Kay as she runs into veteran pirate Hondo Ohnaka, who is looking to settle old scores with a ruthless gang of pirates.