Star Wars Outlaws: Desert Nomad Bundle
Take on the nomadic lifestyle of desert planets by embracing materials the locals use to survive with the Desert Nomad cosmetic bundle. The pack includes cosmetics for Kay and Nix as well as the speeder and Trailblazer.