Star Wars Outlaws - Free Demo
Experience the iconic planet of Tatooine as the scoundrel Kay Vess alongside your loyal companion, Nix.
Pick up contracts in Mos Eisley, try your hand at a few games of Kessel Sabacc, venture out beyond the city limits to uncover the many opportunities within the open world.
Jump into the pilot seat and explore the dangers of Tatooine space and engage in thrilling dogfights.