Star Wars Outlaws: Naboo Nobility Bundle
Look like one of the galaxy’s elite and pay homage to the royalty of an iconic era with the Naboo Nobility bundle. The pack includes cosmetics for Kay and Nix as well as the blaster, speeder, and Trailblazer.