SteelSeries GG
SteelSeries GG is an all-in-one gaming platform that bundles powerful gaming apps into one easy-to-use interface. With SteelSeries GG, you can easily capture clips, tune your sound, and set up your gear for a seamless gaming experience.
SteelSeries GG, a powerful gaming app, bundles everything you need to elevate your skills and take your gaming to the next level.
With Sonar, you can optimize your in-game sound to hear every important detail, giving you an advantage over opponents. With Moments, capturing and sharing your gaming highlights has never been easier. And you can access millions of in-game items, skins, and even full-game copies for free through GG giveaways.
Get the sound quality you want in any headset without the learning curve. Choose audio presets for your game, chat, and microphone from a simple setup wizard - all in time for your next battle.
It’s easy to get started with the click of a preset for your favorite games like Fortnite, Valorant, CS: GO, Apex Legends, and more. With input from pro players and game developers, our sound engineers carefully design each.
Pinpoint your enemy's location long before they see you with a parametric equalizer, a breakthrough in gaming sound. Amplify or reduce specific in-game sounds and hear enemy footsteps, potion slurps, and bomb plants for a competitive edge.
Unlock the power of an expensive mixer without the price tag. Route audio devices for your game, microphone, and chat from a simple interface for free, then set each volume level for complete control over your sound.
Never miss a clutch kill or important game event again. Moments supports Fortnite, Rocket League, and many other games that automatically capture and save highlights as event markers to your timeline for easy post-game editing and sharing.
Trim and save your clip as a new file at full quality with non-destructive edits. Then add effects to make it your own, share the glory, and fails with friends.