Steep X DLC
Discover brand new ski and snowboard freestyle events (Superpipe, Slopestyle and Big Air) in Steep’s Alaska X Games village.
Learn and master the skills to make it big at the X Games, boost out of the SuperPipe or hone your slopestyle prowess on multiple jump features and new grind moves.