Stick It To The Man!
Hard hat tester, Ray, has a bizarre accident and wakes up with a giant pink spaghetti arm sticking out of his brain! With his awesome new powers he can read minds and change the world with stickers but he’s on the run for a crime he didn’t commit.
Meet Ray, he lives in a world where everything is made out of paper and stickers. One day he has an accident and wakes up with a giant pink spaghetti arm sticking out of his brain. This gives him awesome powers and he can suddenly change the world around him by folding it, tearing it, pulling stickers off and sticking them elsewhere! And if that weren't enough, Ray can also read peoples minds! He is framed by ‘The Man’ with a crime he didn’t commit, and is on the run. Can you help to get Ray out of this sticky situation? Get ready to tear it, rip it and Stick it to the Man!