Stonefly
Harness the wind and soar through the wilderness of Stonefly, a chill and tranquil action-adventure game about self-discovery, legacy, and belonging.
Harness the wind and soar through the wilderness of Stonefly. Brilliant but naïve inventor Annika Stonefly must recover a lost family heirloom using her smarts and strategy. Glide strategically among flora and fauna, confronting hungry bugs, adventures, and memorable characters. Along the way, you'll unravel a heartwarming story of self-discovery, family, legacy, and belonging.