Strange Horticulture
An occult puzzle game in which you play as the proprietor of a local plant store. Find and identify new plants, pet your cat, speak to a coven, or join a cult. Use your collection of powerful plants to influence the story and unravel Undermere’s dark mysteries.
You are the Horticulturist, owner of local plant store Strange Horticulture. As a cast of colorful customers come by your shop, you are thrust into an occult mystery stretching back hundreds of years.
A beautiful and engrossing detective game packed with mysteries, puzzles, and intrigue.