Street Striker
Street Striker is an arcade game about street fighting. Choose your hero and arena, find weapons, or use your hand-to-hand combat skills to stand up against waves of bandits and complete the level.
Street Striker is an arcade game about street fighting. Go through the training, choose a hero and an arena, smash crates and barrels to find weapons or use hand-to-hand combat skills to beat all the bandits and complete the level. An elementary combat system will not require in-depth study, just relax and beat a couple dozen scoundrels properly to a dynamic soundtrack.