Subway Midnight
Board the train! Run away from a weirdo! Solve some puzzles! Make friends with some ghosts! Try not to become a ghost yourself!
A haunted-house style spookycute game set on a ghost-infested train, from the mind of Bubby Darkstar.
This game contains sequences of flashing lights that could trigger symptoms in some photosensitive players. Consult a doctor before playing if you have a history of seizures.