Sucker for Love
Obsessed with occult rituals, you have finally obtained the last thing you need to summon the eldritch horror that has been haunting your dreams; a strange, bright-pink Necronomicon. You perform the only ritual that doesn’t appear to be insane ramblings, and inadvertently summon Ln’eta, a cute cthulhu-like girl. She agrees to a kiss, on the condition that you perform a few rituals from the book for her first. Looking back at the Necronomicon… all of the other pages suddenly make sense?
A stylish artistic/musical direction reminiscent of old-school anime and dating sims!