Sudden Strike 5 - Deluxe Edition
Enhance your Sudden Strike 5 experience with the Deluxe Edition, deploying the main game alongside a massive camouflage skin package for your vehicles, 2 exclusive PvP map versions and the Original Soundtrack.
With the Deluxe Edition of Sudden Strike 5, battle-hardened generals can not only master the full strategic challenges of the main game, but also gain access to an arsenal of exclusive extras. Equip your forces with a massive camouflage skin package for your vehicles and test your tactical genius on two exclusive PvP map versions.
Rounding off the package is the Original Soundtrack, featuring the complete score of Sudden Strike 5.